God morgon alla pigga och glada (a)




Ni kanske inte är så pigga och glada..?
Jag har iaf utvecklingssamtal på Fredag .. !

Jag har 50% frånvaro och typ IG varning i alla ämnen, inte för att jag e dålig, utan att jag har så pass hög frånvaro :( men jag pallar inte skolan så jag skiter i det! Jag e trött på och sitta här och slösa min tid på skit. Skit som e så jävla onödigt.
Jag tycker skolan är överskattat, Tillexempel- Jag har jobb nu, Du går i skolan för att få ett jobb.
Fick jag mitt jobb pga mina kunskaper? NEJ jag fick det pga kontakter, Så länge du har kontakterna så får du ett jobb, det spelar ingen roll hur pass du är kvaliciferad, i slutet är det kontakterna som räknas, inte om du hade G eller VG i svenska.
Iallafall. Utan det här jävla studebidraget så skulle jag få runt 2.000 kr i månaden av mina jobb, och eftersom jag bor hemma så skulle det räcka UTAN PROBLEM!
När jag sedan blir 18 så kan jag ansöka om fast tjänst, då har jag jobbat i 2 år.

Jag säger bara det, slit inte ut er i skoljäveln, för det har ingen betydelse, what so ever i slutet!


Kommentarer
Postat av: Mandiz u know

Bra där! SKOLAN EE SKEETEN! :D

2009-11-25 @ 11:16:32
Postat av: Anonym

skärp dig för fan annars måste jag komma hem o ta tag i dig.../ guden

2009-11-30 @ 11:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0