Im gonna go far kid.



Jajamän!

En "god gammal vän" tog tillfället i akt och kritisera mig idag.
Då tänker ni - VA VEM??!
Jag e så klurig så de tänker jag inte säga ;D Men ni kan få gissa ^^
I vilket fall så sa min kära vän att
- Du kommer inte komma långt i livet Anna.
Hm?
Ja, vi diskuterade att jag e dålig på att gå till skolan och sådär, jag e cp skoltrött och jag hatar att sitta i skolan, de suger! nån som håller med?
Grejen är att denna person går inte ens i skolan, han/hon blev utslängd pga aggritions svårigheter (!?) Denna person är över 19 år och är arbetslös och bor på fosterhem . . Samtidigt som denna person underhåller sig med att göra socialtjänst pga brott. (som tex stöld, droger, vandalisering osv) Samtidigt som denna person riskerar att åka i fängelse.

Och Han/Hon klagar på mig?!

Herregud, väx upp föfan.

Im gonna go far, KIDZZ ;D


Kommentarer
Postat av: Josefaaajn

Vilket psycho :S



Cred till din blogg gumman!

2009-11-24 @ 23:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0