Jag har blivit beroende -.-



 Jag är tvungen och chocka er mina läsare, MEN jag har blivit beroende av Facebook spelen! :O 
 Ett exempel till min tvångs beteende är: Jag går upp på morgonen för att servera mitt cafe??!!
 Hur fan gick det till?? När jag är på fest eller på någon annan tillställning så bara måste jag leta
 upp en dator
för att se till mina fiskar på Fishville? eller skörda mina grönsaker på Farmville? Herregud, vart är världen påväg? Jag har ett roligt namn för sjukdomen jag drabbats av: Spelberoende...

Mina spel är:
FarmVille
Rollercoaster Kingdom
CafeWorld
FishVille
YoVille
Happy Aquarium

Behöver jag gå till en psykolog??!


Kommentarer
Postat av: Klara Johansson

Jag håller också på med FB spel :-D

2009-11-23 @ 09:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0