Kenza Kissie och Foki


Ska skriva lite innan jag går o lägger mig.

Jag satt och läste Kenzas, Kissies och Fokis blogg nyss, fyfan vilken skillnad på Kissie och Kenza+Foki.

 Jag vill börja med att ge Kenza och Foki en utmärkelse*

 Dom verkar så sjukt gulliga, läs deras bloggar och jämför, verkligen nyttigt.
 Kissie framstår som en idiot om man läser, för ärligt nu, det är ju patetiskt och blogga så som hon gör?
 Folk blir ju ledsna för att hon klankar ner på alla sina läsare.
 Hon ska va glad för att hon är så pass populär som hon är, så som hon håller på.
 Jag såg ett klipp på tv4 om kissie, när hon blir nominerad till årets kaxigaste.
 Det ser inte ut som hon i bloggen.. ?
 Jag tänker inte sitta och skriva massa skit om henne men hon lär ju photoshopa sina foton.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0