Nu orkar jag inte längre

Jag har funderat på detta ett tag nu.
Appropå händelserna i helgen osv så ska jag lämna en stor del av mitt liv.
Detta är inte okej. Jag har blivit kränkt, "påhoppad" och hört dom sämsta lögnerna och ursäkterna på 3 dagar. 
Jag mår verkligen skit utav detta.
Jag har mycket som jag måste ta tag i.
Flera saker som måste göras på rätt sätt.
Jag tror att detta val lönar sig i längden.

Jag står inte ut längre!

Det är inte jag som kommer ångra mig. Jag hoppas du förstår att du gjort fel! Jag kan inte lita på dig längre, jag känner mig osäker i ditt sällskap. Det måste sluta nu.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Va har hänt????

2009-11-01 @ 23:59:12
Postat av: D

Behöver du avreagera dig? =D

2009-11-02 @ 00:03:00
Postat av: Kotte

Vad som en har hänt så stå på dig!

Du har massor med kompisar/vänner.

StoorKraam

2009-11-05 @ 07:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0