Svar på frågorna!



Ja, jag blonderar mitt hår ofc :) Jag är blond på riktigt men inte lika ljus. Ja, jag har hårförlängning, jag köpte det inne i stan, Jag vet inte hur det stavas men typ Taj Mahal (uttalas Tasch mahal) ligger på drottninggatan. Det är 2 meter, men jag har sytt det såklart :)


Jag är född den 8 Januari 1993 :) Tack för komplimangen ;D



Ja, än så länge :D



Den frågan var så otroligt dum så den svarar jag inte på! Men fortsätt läs min blogg så kanske du får reda på det ;D




Nej det har jag inte :) totaly naturliig !



Nej det gör jag inte ännu, men jag hoppas på att kunna göra det om lite mindre än ett år :) om allt går som det ska vill säga .



Ja, jag kör cross. Om du vill veta vad det är för någon så är det en Kawasaki 250cc ;)




Nej, och det hoppas jag verkligen inte ;D Jag vill inte va lika dum som hon och sen vill jag inte se ut som en bajskorv i ansiktet !



Jag är 1.69 lång och väger 57,6 kilo :) där fick du ett exakt svar:)




Regel nr 1. bry dig ALDRIG om vad sånna idioter säger, det är totalt onödigt att slösa en sekund på vad sånna människor säger, Dom är bara avundsjuka, inget och lägga ner energi på.
regeln nr 2.  Du äger that bitches med en stenhård attityd och iskalla svar :)



Ja det vill jag ju absolut :) Nej, det måste man absolut inte! Jag vet att jag e lite elak ibland mot er sötnosar, men lite rolig är jag va? Jag tycker att du ska vara dig själv när du bloggar :)



Hej på dig med :) första som säger hej idag faktiskt. Det har faktiskt inte hänt än, men det vore roligt om det gjorde det :) du får komma till sthlm och träffa mig så kan du va den första som säger det :) Om du frågar en sån fråga så kanske det kommer hända, du får tipsa dinna vänner om min blogg tjejen ;D




Hey you:)

Ja, jag bor hemma :) Jag bor i Åkersberga. Jag brukar festa i täby eller stan oftast. Brukar inte va i denna byhåla så ofta :)





Jag är inte oskuld och jag tänker inte avslöja hur många jag legat med ;)
Det förblir a secret.






Kommentarer
Postat av: tovi

Anna jag tror den som frågade om löshåret undrade hur LÅNGT det var, inte hur brett det var.. om ditt löshår hade varit 2 meter hade det hängt nere vid dina fötter, inte ens du är 2 meter lång ;p ditt löshår är två meter brett och lite mer än 60 cm långt hjärtat! pussss

2009-11-14 @ 10:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0