Provisering ger läsare.

Dagens bloggar är sjukt fixerade. Allt går ut på att jävlas med folk. Det blir intressantare och läsa. Du känner ett behov att läsa bloggen för att du blir så sjukt irreterad på vad människan skriver. Det kan bero på avensjuka också. som tillexempel

 "Alla älskar mig, jag heter ju anna ;) alla vill va som mig, jag hatar alla fjortisar som stalkar mig OMG! Idag köpte jag en klänning för 5.000 kr, shit asså. Det är bara jag som har råd med det för jag är svinrik och ni är äckligt fattiga! Haha, everyone loves mee!"

Jag menar, vad ger inte mer läsare än det? Kolla på Kissie tillexempel. Hon har över 100.000 besökare per dag. Hon proviserar satan. Men alla skulle vilja va som henne ändå? Hon är ju rik och kan köpa vad som helst.

Vem vill inte käna 50.000 i månaden?

Man känner endå att man bara hatar personen som gör att du kokar över.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0