AAAAHHHH!!

Nu är jag fan arg. Jag blir sååå irreterad på folk som skriver skitsnack/ myttar runt elr för vidare och överdriver kommentarer (som är ONÖDIGA)

HJÄÄLLPPP

Nu skiter jag fullständigt i om dessa peroner läser detta, de kanske bara är bra, då får dom kanske ngn form av vett i skallen!!

Jag loggar in på Facebook, en vanlig onsdag natt (!!)

Jag ser att jag fått ett meddelande . . .(åh så spännande)

jag går in och får se att de är mitt ex flickvän som skriver (!!?!?!?!?!?!?!?!?) HJÄÄLP VARFÖÖR KONTAKTAR HON MIG!! fy faaan va pinsamt för mitt ex :S HA-HA ska fan säga att hon skrev x)

Jag tar upp meddelandet och läser -

tjena bruden ,
skulle gärna uppskatta att skitsnacket bakom min rygg slutar.
Jag behöver inte kränka andras utseende för att ge mig mer självförtroende.. no defense !

ÖHHHH??!!

1. Jag har aldrig sett människan.
2. Har aldrig pratat med henne.
3. Jag vet inte WHO THE FUCK SHE IS.



Då svarade jag:

URSÄKTAA????? Jag har aldrig träffat dig, vet inte vem du är. jag är inte en sån person som snackar skit, men de vet inte du för du känner inte mig. så skulle uppskatta om du inte skriver skitsnack till mig.

no defense !

PLUS att din kära lilla vän Josefine sa till mig att du sa att jag va ful, så det är nog du som ska sluta snacka skit bakom min rygg lilla gumman.

No defense !

:D

Det där "no defense" va såååå jävla drygt i slutet så jag va tvungen o lägga till till lite bitchigt i mitt svar ;) MOahahah jag e elak.

Grejen är den att jag fick höra att "mitt ex flickvän" sa att jag var ful - från en kompis. Innan jag änns visste att dom va tsm. Och saken är den att jag BRYR MIG FÖR I HELVETE inte om sånna saker. Jag tar inte åt mig ett jävla dugg, skulle verkligen inte få för mig och skriva i hennes facebook (!?) guuud va pinsamt.

Min kompis Jossan då, antar jag, har väl hittat på och sagt till mitt ex flickvän att jag tycker hon är ful. Men så är inte fallet.

OCH HUR FAAAN KAN JAG TYCKA MÄNNSKAN ÄR FUL OM JAG ALDRIG SETT HENNE???!!!

Jossan har altså sagt till henne att jag tycker hon är ful . . .







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0