fisksätra?

Igår träffade jag Linda och Amanda på tåget, rent impulsivt följde jag med dom (a) dom skulle på fest i fisksätra(?) hahaa, ligger vid saltsjöbaden..andra sidan stan typ. efter 2 timmars resa så kommer vi fram och får reda på att dem blivit utslängda? HERREGUUUD! jaja, de va bara att åka hem. Väl hemma i vårat fina ghetto så va det svinkallt! men vi gick förbi statoil och köpte chips :D då kändes det bättre :)

Ikväll blire PARTYY igen (eller aa igen, de blev inte så mkt party igår...) hos min tjejkompis Nathalie, hon bor på högbackavägen, så klockan fem ska jag va där och hjälpa till med middagen ;) Det blir väl pizza som vanligt :P
Jaja, stallet en kort sväng innan så hästen blir glad (om han någonsin är det....?)

Kommer med update senare ikväll :D
puss på er<33

 

Linda till vänster och Amanda till höger<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0