Hemma från feest

Hej alla sötnosar.

kom precis hem från täby. va på fest i gribbylund med natta ;)
det va ganska drygt :P satt mest ute på balkongen eller i soffan i vardagsrummet. MITT HÅR STIINKER VATTENPIPA :O uuusch. de ska tvättas!

Sammanlagt har jag sovit 3 timmar på ett dygn nu. YES jag e typ död...

bloggen blir alltmer populär, vilket e sjukt skojj. skulle va trevligt om ni som läser min blogg kommenterar inläggen, och tipsar, så jag kan göra bloggen bättre.

NY DESIIGN PÅ G! kommer bli den sexigaste bloggen EVEER!

Ska åka till täby centrum imon och köpa tunika och midjeskärp. Är i desperat behov av en ny jacka. Vi får se vad vi hittar :)

over and out!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0