Hemma med Nathalie

Hej alla glada..

Just nu sitter jag med min bästa tjej kompis Nathalie och skriver blogg.* Ska hjälpa henne och fixa en egen. Jag länkar den!

Igår va jag med Thomas en liten stund, han köpte cigg till mig. Nathalie skulle till sin pojkvän och "prata" med honom... jag va väldigt orolig pga de som hände under dagen. I vilket fall, hon ringde mig när Thomas precis hämtat mig från galoppfältet i täby och hon bara grät, så jag fick panik och Thomas körde som en gaaaling till täby centrum där Oscar (nathalies fd pojkvän) och Nathalie själv var. När jag steg ur bilden så stod hon bara och skakade.. det var alltså ganska uppenbart vad som hade hänt.
Kvällen och natten gick till att trösta och äta godis :) Jaja, nog med sorgligheter. hemskt redan som det är, bin there, done that.

Just nu sitter vi o chillar i min säng. Kommer tbx me update tonight.

puss<3

          <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0