Måndag igen..

Nu sitter jag i skolan brevid Fatima och har datakunskap...(?) världens onödigaste ämne. Tänkte morgon blogga lite för skojjs skull ^^, Det har varit en gaaalen helg. Lördagskvällen va crazy. Vi va hemma hos Martin i viggan först och festa med några gammla vänner till mig. Det va sjukt me folk och när vi kom in så va det öl över hela parkettgolvet (?) Ingen orkade torka upp det heller...HA-HA.

Till slut tröttnade vi på alla dryga täbybor och drog vidare till löttingelund.
Min killkompis Markus fyllde 20 :) Congratz Markus.
Där va det ännu värre, fast bara trevligt folk - vilket va bra! Slutade med att nån Erik fick åka ambulans och att flera stycken fick ringa taxi och det blev dyrt....
Jag sov i Täby kyrkby, gick upp tio för att hinna med bussen som tog mig hem till åkersberga. 25 minuter på buss och sedan 25 minuter tåg och sen buss igen -.-
 Hem kom jag tillslut i vilket fall :P
Lung kväll igår, såg den nya filmen med Jack Black (Year One) sjukt skön film! skrattade högt åt dem mest patetiska skämten någonsin..!

Nu ska jag fortsätta jobba iaf - jippie..-.-
Hörs sen!
PYSS

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0