Syr för fulla muggar!

Gokväll på er kära bloggläsare *

Jag sitter här ikväll och syr mitt hår..ja, låter inte dom världens roligaste tidsfördriv, men de är vekligen värt de! i love my hair(a) va och köpte det med tove igår (måndag) och köpte samtidigt ett par uggs ^^, rosa med rosett bak, supersöta :D Har tyvärr ingen kamera för tillfället (blev förbannad och kastade den i golvet för några veckor sendan) så den är ganska död, men lägger upp bild så ni får en någolunda uppfattning om hur dem ser ut :)

 Imorgon är det skolfoto.
kommentera och skriv va ni tycker jag ska ha på mig!!! får åångest.

ska gå tillbaka till håret nu iaf:P Jag såg på 17 again med Zac Efron - SJUKT BRA FIILM!! 10/10 - se den!

Nattinatti<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0